10 juli

Lördag

Vi tog oss sovmorgon idag :) Klev upp nio och så gav Peter Joel mat. Satte
oss sen och fikade då melodikrysset började. När det var slut klädde vi oss
och for först till Laxbäcken. Hälsade på mormor och morfar. Sen ner på
samhälle. När vi kom ner for vi först och dammsög bilen. Eva och Nicke
kom dit och väntade på oss.

Hämtade sen Lina och så for vi alla upp och kikade på marknaden. När vi
var uppe vid sista ståndet gick vi in på Stenmans. Lina följde inte. Jag och
killarna vi vaktade en plats medans dom andra stod i kö. Var jättelång kö.
Men den som väntar på något gott..

När vi hade fikat gick vi upp till karusellerna. Skulle se om Leo ville åka.
Han tyckte det var superkul. Så när det var klart ville han inte gå ner igen.
Han protesterade ända tills vi var uppe på folkan vid bilarna och motor
cyklarna. Kollade där innan vi gick tillbaka till bilen och for till blommona.

Där handlade jag Leos födelsedagspresent och sen for vi på ica. Handlade
där ett bälte till Leo. Sen for vi hem. Väl hemma gick Peter in med killarna
och jag gick upp och vattnade blommorna hos Els-Margreth och mamma.
När jag kom hem tog vi det lugnt en stund innan vi for till mormor och
morfar. Åt där grillat med dom och Nicke, Eva, Mickis och Stefan. For hem
igen vid åtta.

La Leo efter vi kommit hem. Satte mig här en stund och hjälpte sen Peter.
Ska snart ta och fara ner och hämta Eva och Mickis. Ska fara ner och ragga
på samhälle en stund :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där gröna lastbilen var ju guld, eller ja, tyckte Juni iaf. Själv tyckte jag det var lite jobbigt att de aldrig ville sluta åka den :)

2010-07-10 @ 22:48:51
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0