11 juli

Söndag

Vi steg upp vid nio idag. Fikade och klädde oss. For sen ner på samhälle.
Handlade först och sen en sväng på Stenmans :) Var där till två ca. Då for
vi hem igen. När jag kom hem hade jag glömt att handla en sak så Peter
och Leo for ner och handlade det medans jag gjorde middagen.

Åt middag kl sex och sen gjorde jag en jordgubbspaj. Medans jag bakade
var Peter och Leo ute och städade garaget. När dom sen kom in hade Leo
blivit myggbiten på fötterna. Fyra bett på var fot. Innan vi la honom hade
småfötterna hans svullnat. Smörjde dom och gav han en alvedon. Sen i säng.

Vid nio kom Mickis och Stefan hit. Fikade jordgubbspaj. Peter gav Joel mat
innan bara och la honom. Dom for sen hem halv tolv. Pratade och hade det
så himla trevligt :) Är så kul att se på när Mickis och Stefan pratar med
varandra. Pratar med teckenspråk för dom som inte vet :) Hon hör lite men
han är helt döv.

När dom åkt duschade vi och sen la vi oss.

Och så måste jag ju skriva Grattis på födelsedagen till Juni som fyller 2 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0