14 juli

Onsdag

Vi steg upp vid nio idag med. Peter fixade killarna och jag gick ner och dammsög
källaren. När kl var tio for vi ner på samhälle. For och vägde Joel och sen en sväng
till Lina. Sen hem igen. Då fortsatte jag att städa lite. peter gav Leo  mat och la
honom sen kl ett. Men han somnade inte förren efter två.

När han var lagd fikade vi två och sen städade vi och gjorde hallen klar :) Kommer
bilder sen. När vi var klara med det kom pappa Hasse förbi. Satte oss och drack
kaffe. Hämtade upp Leo också. Kl var då fyra ca. När Hasse sen åkt började vi att
packa för fullt.

Mitt i allt packande kom mamma, pappa, Anna och Ante förbi. Kom precis hem från
stugan dom. Pratade lite och fick se några fynd dom gjort. Sen for dom hem och vi
duschade. Först jag och då fixde Peter disken. Medans han duschade torkade jag
disken. När vi var klara for vi upp till mamma. Åt middag där innan vi for vidare
mot Åsele. Tvättade bilen innan bara.

Var framme i Åsele efter åtta. Packade in oss här och ska nu ta och lägga killarna.



Och en sak till. Joel blir ju 4 månader idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0