2 juli

Fredag

Peter steg upp och for halv sju på morgonen. Vi steg upp halv åtta. Gav Joel mat
och sen softade vi i soffan. Jag och Leo vi fikade närmare tio tiden. Precis då man
sätter sig och ska fika kommer en Stina och knackar på. Satt och surrade en stund
innan hon skulle fara och jobba vidare.

Sen vid elva kom Anna ner. Medans Leo och Anna lekte väntade jag på att Peter
skulle komma hem. När han kom hem packade vi bilen, for hem med Anna och
for på samhälle. Åt där lunch innan vi drog vidare till Storuman.

Väl i Storuman gick vi och kikade på marknaden. Gick sen och var hos mormor och
morfar. Jag och mormor vi gick över till ståndet bredvid och kollade på barnkläder.
Leo och Joel fick två nya set var. Köpte även till Anna. Superläckra jeans hittade
vi som hon fick bla. Var där tills marknaden stängde. Hjälpte dom att packa ihop.

Innan vi for så gav vi Joel mat och for och kollade farfars grav. Var hemma igen
vid sju. For upp och lämnade kläderna till Anna och for och lämnade ett set jag
köpt till Katarinas lilla Marie. Var från oss och mamma och co.

Väl hemma blev det dusch för Leo och sen sängen för honom. Sen bad för Joel och
säng för honom med. Pappa och Peter gjorde sen lite mer jobb i hallen. Efter pappa
gått hem duschade vi och sen såg vi tv. La oss halv två. Blev lite sent men ingen av
oss var nå trött så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0