20 juli

Tisdag

Imorse steg vi upp tio. Väckte Leo som faktiskt sov och sen satte sig killarna
och Peter i soffan. Jag sträckte på mig en stund till i sängen :) Leo kom sen
och tyckte jag också skulle kliva upp. Sen gjorde vi oss frukost lunch.

Anna kom sen ner en sväng vid ett ca. Lekte en stund med Leo. När hon sen
gått hem igen kl två la vi Leo. La Joel också en stund efter. Sen sov Joel till
halv fyra ca och Leo till halv fem. Medans var Peter ute och höll på med sandlåda
och jag plockade på inne.

Innan vi hade lagt killarna hade jag tagit kort på Joel och gjort tackkort på datorn.
Hoppas dom bli bra :)

Efter Joel och Leo hade vaknat gav vi Leo lunch. For sen upp till mamma och
lämnade Joel där. For sen ner på samhälle och handlade. När vi handlat for vi
hem igen. Hämtade Joel och for hem och gjorde oss lite middag. Leo åt då igen
med oss :)

Efter vi ätit kom pappa och Ante ner. Satte oss och spelade Sequens. Leo satt
och hade sitt egna spel bredvid :) Gjorde en paus i spelet och la killarna kl nio.
Fortsatte sen till lite efter elva. Jag och Ante vann :) Körde först till tio segrar :)

Nu ska man ta och gå och lägga sig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0