26 juli

Måndag

Peter steg upp och så for han lite innan nio. Innan han for hade han tagit upp
Leo och satt han vid tv. Bytte blöja på Joel och så gjorde jag mat och satte
mig sen och gav honom. Jag och Leo vi fikade efter tio.

Runt elva kom Ante och Anna ner. Medans dom satt i soffan gick jag ner och
tog ner tvätt och hängde tvätt. Gick upp och vek bort tvätten. Medans ungarna
sen lekte och Joel låg och snurrade på golvet spelade vi lite tvspel.

Vid ett gjorde vi lunch och gav dom. Jag satte mig och gav Joel mat. När alla
sen hade ätit gick Ante och Anna hem, jag la killarna. Sen la jag mig i soffan.
Fick hämta Joel efter en halvtimme. La oss i soffan igen och så sov han en
och en halv timme till. Skönt.

Halv fyra var kl då Leo och Joel vaknade igen. Tog upp dom och sen tog vi det
lugnt tills Peter kom hem. Då gjorde vi middag och sen har kvällen bara varit lugn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0