27 juli

Tisdag

Peter vaknade upp och for tidigt. Skulle till Lycksele. Jag vaknade av Joels
vackra skratt vid åtta. Tog upp han i sängen för Leo sov än. Och så somnade
vi till nio. Klev upp och gav Joel mat. Sen fikade jag och Leo. Efter fikat kom
Ante och Anna ner. Anna och Leo lekte medans jag och Ante spelade.

Vid ett så gav vi ungarna lunch. Sen gick Ante och Anna hem. Gav Joel mat
och sen la jag båda killarna. Dom somnade så snällt och båda sov till fyra.
Medans tog jag det bara superlugnt. Peter kom sen hem efter fyra. Vi tog det
lugnt en stund innan vi fixade middag.

Efter middagen gjorde jag en kladdkaka. Och sen den var klar var kvällen lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0