28 juli

Onsdag

Idag for Peter tidigt igen. Men vi somnade om och steg sen upp halv nio.
Gav Joel mat i vanlig ordning och sen fikade jag och Leo. Efter vi fikat
klädde och fixade jag till Leo. Gjorde sen mig själv iordning. Sen gick jag
och Leo ut och gjorde iordning bilen.

Gick in och gjorde Joel klar och sen så satte vi oss i bilen. For upp till
mamma. Lämnade Joel där. Fick med oss Ante som satte sig vid ratten
och sen for vi ner på samhälle. Hann till Lina en sväng innan vi for på
sjukan. Hade tid att väga Leo. Vägde han och for efter det och handlade.
När vi handlat for vi en sväng på prima prylar. Fyndade där en mikro för
en hundring. Våran håller på att ge med sig. Sen hem igen.

For upp till mamma och där sov Joel. Fick istället med mig Anna hem.
Ante kom ner efter en stund med Joel. Och sen for han igen. Skulle ut och
ragga en sväng. Anna stannade här medans. Hon ville inte följa med.

När Peter kom hem efter fyra ställde vi oss och gjorde middag. Fick bli
köttfärsås och spaghetti. Mamma, Ante och Anna åt här dom med. Efter
middagen for mamma hem och skulle vila innan hon fortsatte jobba. Ante
for hem och Anna stannade här en stund till och lekte med Leo. Hon gick
hem åtta. La Leo lite innan nio. Peter gav Joel mat och la han sen. Jag gick
upp och tränade :)

Ska nu ha det lugnt resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0