3 juli

Lördag

Peter klev upp med ungarna. Jag halvsov ett tag till. Leo kom in och väckte
upp mig riktigt vid tio ca. Fikade och sen gick jag ut och hängde tvätten. När
den var bortgjord gick vi ut och satte ungarna i vagnen. Peter gick ner på
f-huset och vi gick upp på gammskolan. Var inte där länge utan gick hem
ganska fort. Joel ville ha mat.

Gav Joel mat och sen gav jag Anna och Leo. La Leo sen. Vid halv två ca kom
Ulla-Britt, Martin och Mona hit. Dom lämnade Mona och sen for dom. Sen satt
vi i soffan en stund.  Efter en stund sprang jag upp på gammskolan och köpte
tunnbrödmackor till oss. Anna och Mona höll ställningarna hemma. När jag
kom hem igen och vi hade fikat somnade Anna i soffan. Kl var då ca halv tre.

Leo vaknade efter tre. Jag sprang ner som snällast och kollade hur det gick
nere på f-huset. Gick bra där så jag gick hem igen. När jag kom hem väckte
jag Anna och tog på henne en t-shirt tills pappa kom ner med nya kläder till
henne. Hade svettats så mycket då hon sov så klänningen var alldelens blöt.

När pappa kom ner bytte jag på henne och sen gick dom hem. Här hemma åt
vi middag kl fem. Fick såklart bli palt. Peter kom hem kl sex. Åt inget för han
var så mätt. Han hade ätit palt där nere.

Sen nu på kvällen har vi fixat bort i köket, gjort lite mer i hallen och ska nu
lägga Leo och vänta på att pappa kommer ner. Ska spela galenpanna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0