30 juli

Fredag

Idag steg vi upp kl nio. Skönt var det. Gjorde oss fika och efter det klädde vi oss.
Tog det lugnt en stund innan vi for upp till mamma. Där lämnade jag av Peter, Leo
och Joel. Mamma skulle ta hand om killarna. Peter gick hem en stund efter jag åkt.
Han skulle göra sig iordning och fara på samhälle han med. Är första bil ikväll.

När jag då for så for jag först och hämtade Eva. Sen for vi på samhälle och raggade
en snabbis innan vi for ut till Granberget. Städade där pappa Hasses lägenhet. Han
kom ut med frasse mat till oss efter ett. Sen fortsatte vi att städa. Var klar med att
städa ur hela lägenheten kl tre. Kände oss riktigt duktiga.

När vi då var klara for vi på taxi. Träffade Peter som snällast och sen ner på second
hand. Gjorde några fynd och for sen på domus. Där gjorde vi båda fynd på nedre
plan. Gick upp och så handlade Eva. For på ica och där hämtade jag ut paket. Hittade
även ett par sandaler till Leo för en tia. Sen for vi hem. Lämnade av Eva och sen
upp till Ante och killarna. Mamma och Anna hade farit på samhälle för att möta upp
pappa, som kommit från jobbet, och så skulle dom handla.

Var uppe hos Ante. Åt middag där då resten kom hem. Dom hade med sig pizza hem.
Efter middagen gav mamma Joel mat och sen for vi hem. Väl hemma kom först Lina
förbi. Efter henne kom Peter hem och precis efter han kom Ulla-Britt och Martin. Blev
full rulle :) Men vi stod, eller nästan alla satt på golvet och pratade :) När allihopa sen
hade åkt stökade jag bort alla sakerna, la Leo, gjorde mat och gav Joel, la honom och
sen efter han var lagd var kl nio. Då fick man äntligen andas ut.

Ska nu ta och gå upp och träna en stund innan jag slänger mig in i duschen. Sen lite
tv och efter tv blir det äntligen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0