6 juli

Tisdag

Vi steg upp och fikade, tog det lugnt. Mamma, pappa och Anna kom förbi
vid halv elva och sa hejdå innan dom for till stugan. Vi for sen ner som
snabbast på samhälle. Gjorde några saker. Sen hem igen. Åt lunch och
sen gick jag och mötte upp Eva. Sen var hon här hos oss en stund.

Jag skjutsade hem Eva efter tre ca tror jag. När jag kom hem igen for
vi ner på samhälle igen. For och köpte tapeter. Handlade lite för att
göra middagen och sen hem och gjorde middag. Blev kycklingwook
a la Eva. Tror den blev ungefär lika. Gott blev det iallafall :)

Efter middagen la vi Leo och sen tejpade Peter igen hallen. Skulle slipa
bort efter spacklingen. Såg väldigt roligt ut :) När han var klar målade
han taket ett varv till och sen duschade vi. Efter det gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0