9 juli

Fredag

Vi steg upp halv sju. Fikade, klädde oss och for iväg på samhälle. När vi kom ner
dit for vi till Granberge. Hämtade där upp pappa Hasse och buggyn lastade vi i
kåpvagnen. For sen och bytte den till en volvo.

När vi var klara med det for vi och fikade på Nya Stenmans :) Tyck det var så himla
fint och fräscht där. Dit kommer man åka ofta. När jag hade fikat tog jag killarna och
for hem. Peter stannade nre och skulle skruva i en bil.

Han kom sen hem igen vid fyra. Då gjorde jag mig iordning och sen for vi hemifrån
igen vid fem. Hämtade upp Eva i Laxbäcken och så skjutsade Peter ner oss och lämnade
oss på tjärnvallen. Skulle på supe och sen såg vi körslaget. Kom sen hem så jag var
hemma efter tolv. Nicke hade hämtat oss. Och jag hade det supertrevligt :) Tack för
den trevliga kvällen Eva :) Det gör vi om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0