10 juni

Fredag

Hade en lugn morgon hemma här. Peter for halv sju och vi sov vidare till halv
nio. Steg upp och gjorde oss fika och klädde oss. Peter kom hem runt elva igen.
Vi tog på Leo och Joel jacka och mössa och sen gick vi ut och gick en sväng med
vagnen. När vi kom hem igen fixade vi lite på vår uteplats.

Vid ett gick vi in igen. Gav Leo lunch och sen fick han gå och sova en stund.
Gjorde oss själva lunch och softade sen en stund tillsammans. Sen gick Peter
ut och höll på med nå ute. Jag och Joel softade vidare i soffan.

När Leo vaknat och mamma kommit hem så for vi upp dit med killarna. Drog
sen ner på samhälle och handlade födelsedagspresent, studentpresent, Anna
present, Leo present, dopfikagrejs och en massa annat nödvändigt. När vi
hämtat hem Joel och Leo kände man sig väldigt fattig. Fast på köpet fick man
en glad Leo och en glad Anna :)

Väl hemma blev det dusch för Leo och sen sängen. När han var lagd gick jag
upp till mamma och vi färgade håret och klippte mig. Medans hemma badade
Peter Joel. Jag var klar uppe hos mamma kl elva. Då fick man gå hem. Ska nu
dra mig härifrån och hoppa i säng så man orla med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0