14 juni

Måndag

Peter klev upp med Joel imorse. När vte jag inte. Han var så gullig att jag fick
sova lite till. Jag klev upp tio. Gjorde mig fika och fikade med Peter och Leo.
Eller Leo var i slutet på sitt fika. Sen for Peter ner och jobba elva.

Jag la Leo så han somnade ett. Vi hade ätit lunch innan. Sen kom Stefan och
Elina ner och var här en stund. Tror dom gick hem efter två. Jag hade startat
en film och såg på. Avatar :) Tycker den e så bra.

Fick gå och väcka Leo kl fyra. Han behövde vilas ut :) Var trött. Satte han i soffan
och så fick han saft och macka. Gick upp till mamma vid fem. Stefan och Elina
kom ner och följde mig upp. Peter är fösta bil ikväll.

Åt middag där uppe och efter den gick vi hem igen. Stefan och Elina följde med
ner och var här till nu ca. Ska ta och ge Joel mat nu och sen lägga honom. När
han sen är lagd kan man ju ta och duscha :)


Och ja just de. Idag blir gullungen Joel hela 3 månader. Tänk att det
gått så fort. Snart är han 1 år ;)




Kommentarer
Postat av: Mammiz

Och innan du vet ordet av är han 23 år .....

2010-06-18 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0