16 juni

Onsdag

Vi steg upp och jag gav Joel mat och Peter gav Leo fika. Sen for Peter ner
på samhälle. Jag satte mig och fika och sen klädde jag ungarna. Satte oss
vid tv en stund innan vi packade in oss i bilen och for på samhälle.

Väl där for vi på sjukan och på bvc. Vägde båda och Joel fick två sprutor.
3 månaders vaccinet var de han fick. Peter for sen och handlade och jag
for som snällast till Lina. Hämtade sen handlingen och for hem.

Väl hemma hade vi det lugnt. Jag gjorde middag efter fyra. Bjöd hit mamma
Anna och Ante då mamma slutat kl fem. Ante gick hem först. Skulle klippa
gräset. Mamma och Anna gick sen hem halv sju.

La Leo efter åtta och nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med Jeol en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0