17 juni

Torsdag

Vi steg upp, klädde oss och fikade. Peter for ner på samhälle först. Vi for
ner vid halv tio. Kl tio hade jag tid hos sjukgymnasten. Peter kom och underhöll
ungarna medans jag var inne där. Klar där for vi ner på taxi en stund.

For sen och åt lunch vid tolv på hotellet. När vi ätit for jag en sväng på second
hand. Fyndade där en växa i säng till Leo för 150 kr. Vitmålad och superfint
skick. Nästan som ny. Var sen nere en stund till innan jag for hem vid tre.

Peter kom hem efter fem och då gjorde vi middag. Efter middagen gick vi upp
och började fixa lite uppe. Gick ner la Leo och gick sen upp ens tund till. Gick
ner igen la Joel och sen gick vi upp och fixade det sista. La list i lilla rummet
och flyttade om sängarna. Så nu är ett rum klart där uppe.

La oss efter vi duschat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0