23 juni

Onsdag

Vi steg upp runt halv nio. Peter satte sig och gav Joel mat medans jag kikade
på dator en stund. Leo satt i soffan han med. Sen gick vi och fikade. Peter for
på jobbet halv elva ca. Ante kom ner runt halv tolv. Då klädde vi oss och gick
ut och gjorde klart uteplatsen. Ställde dit stolar och bord.

Gick in igen då kl var halv ett. Gav Leo mat och la sedan han. Somnade ett.
Sen sov han till fyra. Han har blivit förkyld så jag lät han sova. Medans han
sov gav jag Joel mat och sen somnade Joel vid två ca. Då båda sov softade
jag :) Gjorde lite nytta också faktiskt.

Då Peter kom hem gav vi Leo middag. Vi har än inte kommit på något vi vill
ha. Blir nog bara kvällsfika. Efter Leo ätit gick han och Peter upp till mamma
en sväng. När dom kom tillbaka gjorde vi det ännu finare i köket.

Ska nu som göra kvällsfika :) Sen lägga Leo och Joel och kanske hinna se lite
tv innan man ska lägga sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0