27 juni

Söndag

Peter var så gullig imorse att han klev upp med killarna. Jag sov vidare
en stund till. När jag klev upp fikade jag lite och sen for Peter vid elva ca.
Skulle till Lycksele. Vi satte oss i soffan och tog det lugnt en stund.

Efter vi sett tv en stund klädde jag Leo och sen mig själv. Medans jag höll
på att klä på Joel kom Katarina hit. Lilla Marie låg ute i vagnen och sov.
Innan vi sen gick ut gav vi båda kidsen mat. Joel och Marie alltså :)

Gick sen en sväng. Svängde upp och gick förbi hos mamma och pappa och
sa hej. Sen gick vi så Katarina gick hem och sen fortsatte jag hem. När vi
kom in gav jag Leo mat och la han. Kl var då halv två. La Joel så han
somnade han med. När båda sov ställde jag mig och gjorde jordgubbspaj.

När vi sen ätit middag hemma i stugan satte jag mig och gav Joel mat.
Medans jag satt och gav honom kom Katarina, Lasse, Moa, Frida och Marie.
Hade bjudit ner dom på fika. Precis då vi skulle fika kom Peter hem som
snällast. Fixade igång brännaren, fikade lite och sen for han. Fick en till resa
till Lycksele.

Lasse gick sen hem först. Sen gick Katarina hem med Marie och skulle
lägga henne. Moa och Frida stannade kvar. Vi satte oss och ritade :) Hade
nästan glömt bort hur kul det är att rita. Leo la jag kl åtta. Men denna envisa
unge vägrade somna. Så tog upp han så han fick sitta med oss. Han och
tjejerna käkade popcorn, dom ritade och han tittade på. När dom sen gick
hem halv elva la jag Leo igen. Då somnade han efter en liten stund bara.

Då satte jag mig här och väntade på Peter. Han kom nyss hem så ny ska
vi ta och lägga oss.


Grattis till faster också som fyller år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0