28 juni

Måndag

Peter for tidigt på morgonen. Skulle ner och jobba. Vi steg upp kl nio.
Gav Joel mat och sen fikade jag och Leo. Tog det sen bara lugnt. Ante
kom sen ner vid halv ett. Då gick jag ut och hämtade posten och gick
sen och duschade. När jag var klar for vi upp så mamma fick fläta mitt
hår. Sen for vi ner på samhälle. Ante skulle vara på jobbcoacherna kl
två. Jag for och ragga medans.

När jag var less på att ragga for jag för att vänta på Ante. Då blev det
så bra tajmat att han kom precis ut och var klar. Då for vi på domus.
Jag gick in där och köpte nå grejs och sen for vi på blommona. Köpte
där en rutschbana och en barnpool för presentkort. Sen for vi och köpte
pizza. Tog med oss det hem.

Kom upp till mamma och så åt vi. Sen när vi ätit for jag hem. Jag och Joel
for hem. Ante kom ner med Leo på gräsklipparen. Han skulle ju åka. Var
mycket häftigare än att åkta tråkig bil. Väl inne så tatuerade jag Leo :)
Pappa och Ante klippte gräset ute. Sen kom Ante in och byggde ihop
rutschbanan. Det gillade Leo.

La Leo vid halv nio. La sen Joel vid nio. Satte mig sen och softade vid tv.
Peter kom hem halv elva. Vi la oss sen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0