30 juni

Onsdag

Peter steg upp och for kl sex. Vi steg upp efter åtta. Gav Joel mat och sen vid
tio fikade jag och Leo. Då var pappa och Anna också nere som snällast. När vi
hade fikat och ställt bort kom pappa, Ante och Anna ner igen. Pappa och Ante
fixade ytterdörren och Anna lekte med Leo.

Leo la jag kl två. Väntade sen på att Peter skulle komma hem. När han kom
hem började vi riva ut väggpanelen i hallen. Orka inte måla den som jag tänkt
utan den tar vi bort och så tapetserar vi istället. Ska bara dit med gipsplattor.
Vi rev ut allt och efter det gjorde vi middag.

Peter for sen ner på samhälle igen kl åtta. Jag la Leo och sen har jag tagit hand
om Joel. Mamma, pappa, Anna och Ante kom förbi innan Peter for också. Kollade
hur det blev nu närvi rivit ut i hallen. Dom kom förbi innan dom for hem. Hade
varit ute och kört.

Nu är då Joel lagd också. Ska sätta mig vid tv en stund och njuta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0