4 juni

Fredag

Peter for ner på samhälle och skulle jobba innan kl nio. Skulle på en resa till
Lycksele. Vi tog det solo och fikade i lugn och ro. Åt sen lunch vid halv ett. Gav
Joel mat och sen for vi på samhälle vi med. For först på gravplatsen och ordnade
där och sen in på samhälle och fixade blommor och lite fina saker. Sen ut igen
och så planterade jag och Leo och gjorde fint.

Sen for vi in på samhälle iogen. For till Erika som har kommit hemflyttande.
Väntade där på att mamma skulle sluta. När hon gjort det for vi på Handels
trädgården. Jag köpte blommor så jag kan göra fint hemma. Mamma kollade
killarna medans jag plockade.

Sen for vi hem. Väl hemma gjorde jag mat till Joel. Peter kom hem bara efter
oss så han gav Leo mat. Sen fixade vi middag till oss själva. Leo åt mer då
också :) Efter middagen tog vi det lugnt. La Leo åtta och sen for Peter och pappa
ner på samhälle och hämtade en traktor. Jag och Joel vi satte oss och såg på
Talang finalen.

När Peter kom hem elva så gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0