7 juni

Måndag

Vi steg upp efter åtta imorse. Fikade och sen for Peter och jobba vid tio. Vi tog
det lugnt en stund. Satt vid tv och bara myste. Sen kom pappa och Anna ner
och hämtade en sak. När dom gått ville Leo också gå ut. Ringde mamma och
fråga om hon ville komma ner och följa oss upp. Hon och Anna kom ner.

När vi var uppe hos mamma var vi ute hela tiden. Städade och tvättede volvon
och sen gick jag hem och hämtade opeln så tog vi den med. Leo tyckte det var
väldigt kul att tvätta bil. Tur vi hade satt på honom galonbyxor. Men insåg sen
att det skulle behövts galonjackan med. Han var väldigt blöt om en arm efter
ett tag. Den arm som han doppade i hinken för att blöta svampen. Även om jag
dragit upp armarna.

När vi sen gick in fick han på sig en torr Anna tshirt. Sen blev det lunch. Medans
dom satt och åt lunch gick jag ut och gjorde opeln klar. Sen for vi hem vid två.
Leo skulle få sova en stund. For upp dit igen med Ante halv fem. Han kom hit då
han hade slutat. Åt middag där uppe. Var kvar en stund så vi hann hälsa på Maud
och Gunda som kom till Els-Margret.

Väl hemma igen fick Leo vara vaken till åtta. Då gick Ante och la honom. När
han var lagd så satte vi oss och spelade tv spel. Joel låg hos mig medans. Ante
gick sen hem efter nio. Jag började då plocka upp och städa lite. Gav Joel mat
och la honom. Ska nu göra lite saker till och vänta på Peter. Han har varit till
Skellefteå i eftermiddag. Är första bil ikväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0