8 juni

Tisdag

Peter steg upp och for redan kl fem imorse. Jag klev upp och tog Joel till mig
och så somnade vi om till halv nio. Då började Leo kvittra också. Gav Joel mat
och sen fikade jag och Leo.

Efter fikat har vi bara varit inne hela dagen. Jag och Leo har bla hängt tvätt,
vikit tvätt och städat hela toaletten. Så duktiga vi var. Så duktiga att Leo gick
och satte sig i soffan och nästan somnade. Då var kl ett. La han och sen fick
han äta mat och efterätt när han vaknade kl tre. Medans han sov vilade jag
och Joel.

Vid fem kom mamma förbi när hon slutat och hämtade oss. Fick middag där
uppe. Leo åt jättemycket där med. Peter är andra bil ikväll men for till Skellefteå
idag igen kl tre. När vi ätit middag tog jag och Ante opeln och for ner på samhälle.
Hämtade pappas bil. Var in hos Karin och hämtade nyckeln till bilen och stod och
pratade lite innan vi for hem igen.

For upp till mamma och hämtade killarna mina. Direkt då vi kom hem la jag Leo.
Satte mig sen vid datorn en stund. Gav Joel mat efter nio och mamma kom sen
vid halv tio. Underhöll Joel medans jag tog en snabbdusch. Då jag var klar gick
hon hem igen. Jag la Joel och nu sitter jag här. Ska ta och se lite tv och vänta på
att Peter kom hem.



Kort taget på morgonen på Leo.







Nyklippt och fin :D Tack igen mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0