9 juni

Torsdag

Vi steg upp imorse efter åtta. Klädde oss och fikade. Sen for vi ner på samhälle
så vi var nere till kl elva. For på församlingshemmet och pratade med Ann-Sofie
om dopet. Var klara där på en halvtimme. For sedan och åt lite.

Sen for Peter och skulle fixa starletten och jag och Eva vi for så hon fick gå på
apoteket. Efter vi varit där for vi ner på taxi. Gick in och gav Joel mat. Satt sedan
och väntade på att Peter skulle komma tillbaka från besiktningen med starlett.
Kom efter halv två och den hade gått igenom :) Blankt papper.

Sen for vi på domus. Peter följde med och satt med ungarna i bilen. Vi var in där
och Eva handlade lite. Sen for vi på ica. Peter följde med dit också. Medans vi var
inne på uca kollade Eva kontot sitt och fick veta att hon fått skatten. Hon fick då
lust att skämma bort Leo med en stor leksakstraktor :D Kan ni gissa hur glad Leo
blev. Jo superglad :D

Efter vi varit på ica träffade jag morfar och mormor. Dom följde då oss ner på list
boden. Morfar ville följa då jag skulle köpa både list och virke till sandlåda. När man
fått pengar ska man ju passa på :) Köpte det och for sen upp på taxi igen. Eva tog
sin bil och for hem. Jag var kvar en liten stund och jag och Peter bytte på killarna.
Sen bar det av hemmåt.

Hemma igen så for vi upp till mamma och käkade middag. Sen hem igen och la Leo.
La Joel tio och väntade sen på Peter. När han kom hem blev det sängen för oss :)
Blev en heldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0