13 mars

Lördag

Vaknade upp runt halv åtta på morgonen. Gjorde frukost till Leo och sen väntade
vi med att fika tills det var melodikrysset. Spelade det hemma idag för mamma jobba.
Efter melodikrysset klädde vi oss och packade ut oss i bilen. For sen upp till sagatun
och hälsade på farfar Hasse som har stugan i helgen. Tobbe, Jonte och Mona var där
dom också.

For sen som snällast förbi Eva och sen hem. Väl hemma igen la vi Leo en stund.
Gick sen ner i källaren. Jag dammsög där och tog ner tvätten. Peter fixade pommes
till mig :) Åt sen och då var kl tre. Blev en tidig middag. Tog sen upp Leo. Sen fick
han middag runt fem.

Efter han hade ätit klädde vi oss och for ner på samhälle. For först och hämtade en
skoter ute i Granberget och sen in och hälsade på Lina en liten stund. När vi for därifrån
skjutsade vi först Lina och sen for vi på Alf Lönnbergs 50-årskalas. Var där en stund till
kl åtta och for sen hem.

La Leo då vi kom hem och sen satte vi oss och såg det sista av melodifestivalen. Såg
sen lite mer tv och satt vid dator en stund. La oss elva. Sen vaknade jag upp av att
det började göra ont. Inte som förvärkar utan riktiga värkar. Ringde mamma och
frågade om jag kände rätt :P Och ringde sen Lycksele. För dom kom bara oftare.

Ringde sen upp till mamma så pappa fick komma ner hit och sova här. För vi lämnade
Leo hemma. Sen ringde vi Eva och sa nu kommer vi. Var sedan framme i Lycksele
lite efter kl två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0