14 mars

Söndag

När vi var framme i Lycksele kl två på natten mot idag så kollade dom mig och
sa jag var öppen 7-8 centimeter. Fick sen ryggmärgsbedövning runt fyra. Ville
ha det så jag kunde få vila ett tag. Bedövningen tog jättebra och jag sov sedan
till fem ca.

Då kom barnmorskan in och så tog hon hål på hinnorna och satte en elektrod på
bebis huvud. När kl sen var tio i sex ca kom dom in igen och kollade mig. Jag gick
på toa och där inne började bebis vilja komma ut. Skyndade oss ut igen, kastade
mig upp i sängen och två krystvärkar senare (en kom inne på toa) Så var han
ute. Gick väldigt fort för kl 06.06 är han född :)

En kille på 4200 g och 54 centimeter lång. Så fin och så perfekt. Nu är Leo storebror :)



Våran lilla Joel :)

Sen efter kl sju fick vi komma in på rummet vårat. Jag och Eva vi la oss och somna
nästan direkt och Peter satte sig vid dator och hade Joel bredvid sig. Vaknade sen 
kl tio. Tog det bara jättelugnt sen till kl ett. 

Då fick vi besök. Eva hade gått ner i entren och hämtat Nicke :) Och så två till
som vi inte visste skulle komma och hälsa på :) Lina med sällskap kom hit dom
med. Nicke ch Eva for ganska fort men Lina stannade tills besökstiden var slut.  
Till halv tre. Hon höll och hon gosade.

Efter dom hade åkt blev det inte nå mer speciellt gjort på kvällen. Bara massa
myspys med Joel.

Kommentarer
Postat av: Marion

Gu sä n fin littn parvel!

Grattis!

Fint namn också...:)

2010-03-15 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0