18-19 mars

Torsdag

Vaknade upp runt sju imorse. Hade då varit upp en gång inatt och matat Joel.
Var mellan två och tre vi var upp. Jag och Peter hjälps åt nu medans brösten mina
är så himla svällda.

Sen hade vi bara en slappardag hela dagen. Och kvällen blev tidig. Gick och la
oss efter nio.


Fredag

Steg upp sju idag med. Fikade, klädde oss och gjorde oss iordning. For sen ner på
samhälle efter nio. Peter skulle ner och skotta gården åt pappa Hasse. Medans han
gjorde det raggade jag en stund och sen runt elva for jag och var hos Lina medans
hon hade lunch.

Peter var klar efter tolv. Kom till Lina och så for vi och handlade innan vi åkte hem.
Hemma igen fick Leo lunch och sen la vi honom. Han somnade kl två. Gav Joel mat
och sen somnade han också :) Joel vaknade sen före Leo så vin satte oss i soffan
och myste där. Leo vaknade efter fyra.

Gav Leo sen middag efter halv fem. Gjorde sen middag åt oss själva. Innan vi skulle
äta middag kom mamma, pappa och Anna förbi som snällast. For ganska direkt. Så vi
åt middag och efter den har det varit någorlunda lugnt här. Leo har haft fullt ös.

Ska snart ta och lägga honom och sen invänta Lets Dance.



Vadå vara med på kort ;)



Skönt att sitta hos pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0