22-23 mars

Måndag

Steg upp kl sex idag när Peter skulle fara. Joel var ju vaken så gick och satte oss i
soffan istället. Leo vaknade först halv åtta. Tur att han sov så han blir frisk. Är så
himla förkyld stackarn. Han hostar och snuvar och har feber.

Så idag har vi bara varit inne hela dagen och tagit det lugnt. Var fint väder ute men
vill inte dra ut Leo när han är så sjuk.

Peter kom sen hem runt fyra. Då gjorde vi middag och efter den tog vi det åter igen
lugnt :) Sen efter sju kom mamma och vi gick över till Ursula. Mamma hade väntat
på att Ante skulle komma hem igen. Tog med oss Joel också för syjuntan var där
ikväll. Tog med mig honom så dom skulle få se lillkillen :)

Hemma igen gav jag honom mat och sen gick vi och la oss. Blev en tidig kväll.


Tisdag

Imorse steg vi upp halv sex. Peter skulle fara och jobba. Leo var vaken och Joel var
vaken. Så klev upp och satte oss vid tv. La sen Leo igen vid nio. Då var han så trött.
Fortfarande inte riktigt pigg.

Sen sov han i 1,5 timme ungefär. Tog det sen lugnt och sen la jag honom igen runt
ett. Sen väntade jag på att BVC skulle komma hit. Skulle göra hembesök och skriva
in Joel. Dom kom runt kvart i två. Och for sen närmare halv tre.

Peter kom hem runt halv fyra. Leo vaknade efter fyra. Tog sen en stund innan vi
började med maten. Ville vara säker på att strömmen var kvar. Har hoppat fram och
tillbaka sedan kl tre ca. Slutade hoppa runt fem tror jag. Kollade inte så noga.

Efter middagen har Leo badat, Joel badat, jag duschat och nyss så la vi Leo. Ska nu
se på The mentalist och sen blir det sängen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0