24-25 mars

Onsdag

Peter klev upp och hämtade Leo redan runt femtiden. Tog med Leo och la honom i
våran säng. Sen låg vi och vilade oss till kl sex. Då klev Leo och Peter upp. Jag fick
ligga kvar ett tag till. Joel vaknade runt sju. Han sov iallafall länge :)

Gjorde oss sen fika och tog det lugnt en stund. Peter for kl åtta. Och sedan under
dagen har vi bara softat jag, Leo och Joel. Leo fick sova en stund till på morgonen
sen sov han också på eftermiddagen.

Peter kom hem efter fyra. Då fixade han middag. Blev pannkakor :) Hade sen en
lugn kväll tills det blev sängdax vid tio.


Torsdag

Peter klev upp och for efter kl sex. Leo och Joel sov sen till sju. Kändes riktigt skönt.
Gav först Joel mat. Sen Leo och sist mig själv. Hade sen en lugn morgon. Ante och
Anna kom ner efter elva. Var strömavbrott (planerat) från elva. Dom kom ner och så
drog Ante igång elverket så vi kunde värma mat till Leo och Anna. Och sen helt plötsligt
kl tolv kom strömmen tillbaka. Hade fått att den skulle vara borta till kl två. Men då
fick vi ju tillbaka den tidigare :)

Ante och Anna gick sen hem inann kl ett. Och när dom gått la jag Leo. Gick sen och
gav Joel mat och la mig sen på soffan en stund. Och somnade. Vaknade upp runt tre.
Gick ut och hämtade posten och ner i källaren och hämtade lax. Sen tog jag upp Leo.

Runt fyra kom Ante ner och följde med oss upp till mamma. Tog med mig laxen dit
så mamma fick göra laxpaket till middag :) Mums så gott det var. Blev sen kvar där
uppe. Peter kom upp dit efter halv sex. Då hade han slutat.

Sen väntade vi på att Sofia skulle komma. Hon skulle ha tupperware visning hos mamma.
Började kl sju. Inger, Elsie, mormor och morfar kom också :) Peter gick hem sen med
Leo och jag var kvar med Joel. Gick hem runt halv nio tror jag kl hann bli. Väl hemma
blev det blöjbyte på Joel och sen duschen.

Ska nu ge Joel mat igen och sen får det bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0