26 mars

Fredag

Steg upp efter kl sex imorse. Satte oss vid tv och vaknade till. Fikade sen vid nio.
Efter vi hade fikat klädde vi oss och packade ut oss i bilarna. Peter tog taxin och
vi tog opeln. For sen ner på sjukan. Vägning på Joel.

Efter vi hade vägt Joel for vi på ica och handlade och sen en sväng på domus.
Fast där gick bara jag in. Gick fortast. Efter vi hade handlat for vi och åt lunch.
Och efter lunchen gjorde Peter en körning. När han var klar fick jag bilen tankat
och sen körde jag upp till mormor och morfar.

Väntade sen där på Peter. Han var nere till två. Då tog Christian över taxin. Det
är jour på den i helgen. När Peter sen kom upp till mormor och morfar fikade vi
lite och sen for vi hem och gjorde middag. Ante kom också ner och åt här :)

Efter middagen softade vi i soffan en stund och sen gick Peter och Ante över till
grannen som snällast. När Peter sen kom tillbaka duschade han Leo medans jag
gick ner i källaren och fixade tvätten.

Nu är Leo lagd sen kvart över åtta, Joel ligger i vagnen och sover och jag och
Peter håller på se på finalen av Lets Dance :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0