27-28 mars

Lördag

Steg upp kl sex. Då var alla vakna så. Fikade, klädde oss, packade bilen och så
for vi mot Forsed och stugan. När vi kom fram var det en som blev helt överraskad
att vi kom ner dit :) Lisa var där och Eva också. Eva visste att vi var på väg men
inte Lisa ;) Var riktigt kul :)

När vi då var framme gick vi in och fikade. Kl var bara efter tio när vi var framme så.
Efter fika så gjorde vi iordning oss och for in mot Kramfors. Hälsade på Madde på nya
affären. Dom har flyttat den. Och sen en sväng på dollar. Efter dollar for vi tillbaka till
stugan. Lisa och Eva for och handlade innan dom kom tillbaka.

Sen ute i stugan tog vi det bara lugnt till middagen. Och till middagen kom Arne och co
in. Mickis, Stefan och Henke var med dom också. Till middag blev det räkor :) Gott gott.
Och efter middag Gick jag och Peter ner och ordnade i rummet nere så vi kunde lägga
Leo och sova ner honom. Han somnade efter nio.

Sen resten av kvällen hände det inge speciellt. Dom flesta gick ut och bastade. Jag gick
och Joel vi gick och la oss efter ett tag.


Söndag

Steg upp halv åtta jag och Joel. Peter och Leo var redan uppe då. Satt vid tv. Dom andra
låg fortfarande och sov. Vi satt vid tv till nio. Då klev resten upp och vi gjorde fika. Efter
fikat blev det inte mycket gjort kan man säga tills vi for hemåt vid ett.

Var sen hemma i byn kl fyra. Packade in oss i huset. Vi åt middag och sen for Peter ner
igen på samhälle och skulle jobba.

Jag la Leo halv åtta och sen kom Ante ner en stund. Vi fixade fötterna. Och för en stund
sedan duschade jag och nu ska jag vänta på att Peter kommer hem :)



Så skönt att sova :)



Leo kastade sig på golvet och skrek rakt ut när jag tog fram kameran. Gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0