3 mars

Onsdag

Blev så glad när jag vaknade imorse. Hade fått sova hela natten :) Har ju inte hänt
på över en vecka. Men steg upp åtta i morse och så gjorde jag fika till jag och Leo.
Efter fika så tog vi det lugnt en stund.

Efter tio kom mamma hit och hämtade oss. Följde med henne ner på samhälle. Hon
skulle på fotvården och jag följde med Ante och fick tag i ett tel nr till en ordförande
på VIK alpina. Sen var vi in en sväng och handlade på domus åt mamma och passade
även på att köpa wienerbröd. Satte oss och fikade ett var i Antes bil. Leo och Ante
dom två delade :)

Sen satt Ante och Leo kvar i bilen. Jag gick in till mamma och Lollo. Behövde besöka
dass som vanligt. Och när jag var klar var mamma klar. Ante och Leo hann också
komma in igen :) Sen for vi hemåt. Var bara in som snällast på ok.

Gjorde ett stopp hos mormor och morfar. Och sen ett stopp på dagis och hämtade Anna.
Sen hem. Gav Leo lite mat uppe hos mamma och sen la vi han ute i vagnen så han fick
sova där uppe. Jag fikade lite innan jag gick hem. Hann vara hemma en stund.

Då kom det en kille hit som skulle mäta fönstren och göra en offert på vad det kosta
att byta dom. Peter kom hem precis då han mätt klart. Satte oss sen ner så han fick
räkna ihop vad det blev. Sen när han hade åkt for Peter upp och hämtade Leo.

Peter och Leo gjorde sen middag. Fick bli makaroner och korv. Och en stund efter
middan så gick Peter och duschade Leo. Hade han sen vaken till åtta. Och efter han
vart lagd har vi inte gjort mycket förren nu. Var ner och målade det sista på spjälsängen.
Snart är det alltså dags att montera den :)

Nu blir det lite tv och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0