4 mars

Torsdag

Blev tidig morgon idag. Fast Peter fick kliva upp och hämta Leo :) Leo hade bestämt
sig för att vakna halv sju. Peter skulle fara och jobba kvart över så därför fick han
kliva upp :) Men jag klev upp bara en stund efter.

När Peter hade åkt gjorde vi oss fika och tog det sen jättelugnt och såg på tv. Det
som fanns att se. La Leo sedan vid tolv. Då höll han på somna framför tv och det
hade jag missat. Jag gick sen och la mig jag med runt ett.

Sen sov vi två till tre. Eller jag sov till tre. Leo sov till halv fyra. Gjorde så han fick
tidig middag. Både mat och yoghurt. Sen lite mer efterrätt på det :) Och han åt upp
alltihop. Duktig pojke. Sen väntade vi på att Peter skulle komma hem. Han hade
middag med sig till oss :) Fick bli pizza för jag blev så himla sugen på det. Och det
var hur gott som helst.

Efter middagen såg vi lite film och efter film gick Peter och Leo över till Ursula och Rudi.
Dom var där lite mer än en timme. Jag satte mig en stund vid dator och sen städade jag
bort runt om i huset.

När Peter och Leo kom hem igen lite innan kl åtta så bytte Peter på Leo och la honom.
Och nu ska vi ta och se lite mer film och sen får det nog bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0