5 mars

Fredag

Vaknade och steg upp halv åtta imorse. Då tyckte Leo vi skulle vakna. Men la oss
och myste en liten stund innan vi riktigt klev upp. När vi väl steg upp gjorde vi fika
och sen klädde vi oss. Peter gick ut och startade bilarna. Sen for han på samhälle
halv tio och jag for upp till mamma.

Lämnade där Leo och satt en liten stund. Tog sen med mig Ante också for vi ner
på samhälle vi med. Han ut och kolla vad Peter gjorde innan vi for på sjukan. Hade
tid där elva hos mvc. Allt såg bra ut idag förutom blodtrycket mitt. Hart börjat stiga
nu som det gjorde då jag vänta Leo. Fick en ny tid redan på måndag.

När vi var klar kom Eva upp på sjukan. Lämnade sin bil där och åkte med oss. For
ner på second hand och lämnade där en påse som mamma hade plockat ihop. Sen
upp till hotellet och åt lunch. Efter lunch raggade vi ner till besiktningen. Bilen gick
igenom :D Svart opeln. Så då var det gjort.

Efter besiktning raggade vi en stund till och sen for jag och Ante till Lollos. Lämnade
Eva så hon gick till ica. Hos Lollo gjorde vi en behandling på våra vårtor som är hemskt
envisa med att försvinna. Hon karvade på dom och sen frysbehandlade hon dom. Och
det kändes om man så säger :/ Och innan jag fick stiga ner från stolen så slipade hon
mina hälar också. Hon tyckte dom såg hemsk ut. Oj tänkte då jag :) Men blev bra efter
hon var klar. Sen haltade jag och Ante ut därifrån. Kommer vara ganska så öm i 2-3
dagar. Ante har tur som ha bara på en for medans jag då ha på båda.

När vi var klar hos Lollos for vi hem. Hämtade Leo och sen hem. Väl hemma startade
jag tv till Leo och sen somnade jag på soffan som en stock. Sov en timme. Vaknade
bara emellanåt av att Leo kom och kolla till mig :) Sötungen min. Fick bli middag uppe
hos mamma också. Peter blev första bil ikväll då Matthias fick en körning till Umeå.

Sen hemma igen efter middagen så bytte jag på Leo och gjorde iordning honom. La han
sen halv åtta. Och nu ska jag ta och göra nå gotta till mig själv och se på Lets Dance.

Jo jag vet att jag har dålig bilduppdatering. Men ska försöka lägga in bilder i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0