6-7 mars

Lördag

Vaknade upp runt åtta. Peter och Leo var då redan uppe och hade fikat. Jag låg
och drog mig ett tag till. Gick sen och duschade kl nio. Peter duschade efter mig.
När vi var klar for vi sen upp till mamma. Peter for direkt. Skulle på körning. Jag
fikade uppe hos mamma medans vi spelade melodikrysset.

Var sen uppe hos mamma ett tag. Gick hem så jag la Leo halv två. Han hade fått
lunch uppe hos mamma. Jag åt när han var lagd och la mig sen själv. Vi vaknade
efter fyra. Tog det sedan lugnt. Jag gav Leo middag och sen kom mamma ner runt
halv sju. Peter kom samtidigt.

Slängde på mig nå snygga kläder och sen for jag och Peter ner och hämtade upp Eva.
Mamma agerade barnvakt åt Leo :) När vi sen hade hämtat Eva for vi ner på samhälle.
Peter lämnade av oss på hotellet och sedan hade vi två en supertrevlig kväll med
plankstek och dragshow :) Kändes bra att jag hann göra nå roligt innan bebis tänker
komma ut. Vi for hem vid elva. Och sen var den kvällen slut.



Lite dålig bild men gott var det :)

Söndag

Fick sovmorgon. Leo sov till åtta. Kändes riktigt skönt. Tog det lugnt på morgonen
och fikade. Sen närmare elva började vi med att möblera om och skruva ihop spjäl-
sängen som vi målat. Och så ställde vi in Leos gamla spjälsäng till vårat sovrum.

Peter for sen vid tolv och Ante kom ner och hämtade Leo runt halv ett. Sen städade jag.
Jag dammsög och torkade golven och fixade tvätten. Sen la jag mig runt två då jag var
klar med allt. Vaknade efter fyra av att mamma ringde. Tur hon ringde annars har jag
sovit längre. Hon undrade då om vi ville ha lasagne till middag. Och det tackade man inte
nej till. Jag inväntade bara Peter så hämtade han mig och vi for upp.



En riktigt röd spjälsäng :)

Kom sen hem efter kl sex. Peter har nyss gått och ska bada Leo och jag ska göra klart
här och sen sätta mig vid tv :)



Badar dax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0