8 mars

Måndag

Steg upp halv åtta och hämtade Leo. La oss sen en stund i våran säng. Runt
åtta steg vi upp och gjorde fika. Efter fika tog vi det lugnt. När kl sen närmade
sig elva klädde vi oss och for ner på samhälle. Peter tog taxin och jag och Leo
tog opeln. For sen på sjukan.

Skulle på mvc. Kollade där blodtrycket och urinprov. Inget av dom såg bra ut.
Bebis hjärtljud var bra i alla fall. Gunilla skulle kontakta Lycksele och se vad
dom sa. Lycksele skulle sen ringa mig.

När vi var klar på sjukstugan for jag och Leo och hämtade mamma. Sen upp på
hotellet och åt lunch. Peter kom dit han med. Efter lunchen for jag tillbaka med
mamma så hon fick jobba klart och sen for jag och Leo upp till mormor och morfar.
Där fick Leo bulle och saft. Och det blev även lite lek :) Sen hem.

Kom hem efter halv tre. La Leo då och hoppades han skulle somna. Han somnade
innan kl blev tre. Jag somnade lugnt en stund jag med. Peter kom sen hem halv
fem och väckte upp oss :) Gjorde middag och vilade sen en stund till innan jag gick
upp till Elsie på syjuntan.

När jag kom hem därifrån gjordes det inte mycket. Gick och la oss tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0