9 mars

Tisdag

Vaknade upp kl fem av att Peter for till Umeå. Sjukresa. Somnade sen om till halv
åtta då Leo vaknade. Innan jag tog upp honom gjorde jag iordning fika. Sen fick
han fika. Själv tog jag fika lite senare.

Efter vi båda då hade fikat blev det en lugn innedag. Jag hade ingen ork alls att
göra något. Låg mest i soffan. Rutn halv tolv kom Ante ner som snällast. Var in
och hann busa med Leo och sen skulle han fara och åka skidor.

Innan han for hade jag hunnit börja ge Leo lunch. Och medans Leo åt lunch ringde
dom från Lycksele. Äntligen tyckte jag. Fick tid imorgon kl elva. Ska kolla upp bebis
och så hoppas jag dom tänker kolla mig. För nu mår jag inge bra.

När Leo sen ätit la jag honom. Kl var tolv då ca. Jag gjorde mig lite lunch och la
mig sen vid två först. Hann sova en timme sen vaknade Leo. Gjorde lite mellan
mål och satte oss i soffan.

Peter kom hem runt fem. Då började han göra våfflor. Sen kom Ulla-Britt hit också
runt kl sex :) Det gillade Leo. Jisses vad dom busade och lekte. Halv sju blev det dusch
för Leo. Farmor duschade och lekte med honom då också :) Sen efter hon åkt så har
vi hållit Leo vaken. Ska ta och lägga honom nu, duscha och sen sätta sig i soffan och
se på The mentalist :)



Gladskit :)



Någon sekund senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0