1 oktober

Fredag

Idag är det ledig dag för Leo. Så vi har bara softat och varit hemma. Peter
for ner och jobba efter tio. Vid tolv gav jag killarna lunch och sen la jag dom
i vagnen. Gick runt och upp till mamma. Båda somnade på den svängen.
Gick in och surrade med mamma en stund.

Killarna vaknade sen och då tog vi in dom en stund. Gick sen hem runt tre ca.
Väl hemma gav jag Joel mat och la honom vid halv fem. När han var lagd
fixade jag middag. Kl fem kom mamma, pappa och Ante och Anna ner. Åt
middag tillsammans. Peter kom hem sen.

När vi ätit ställde jag bort och dom gick hem vid sex ca. Peter kom hem nu sju.
Ska nu hålla ungarna vakna en stund till och sen lägga dom. När det är klart får
det bli filmkväll med popcorn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0