11 oktober

Måndag

Har idag bara varit hemma och haft en kurerardag. Jag har kurerat mig själv
och Joel. Leo och Peter har klarat sig från förkylning än så länge. Så har bara
varit inne. När vi ätit lunch kom Anna och var här. Och efter ett la jag både
Leo och Joel och båda somnade så snällt.

Anna och jag satte oss i soffan och glodde på tv och käkade morötter :) Joel
vaknade först. Han vaknade vid tre ca. Ante kom sen hit. Hade då varit på samhälle.
Och när han varit här en stund så gick han upp och hämtade Leo. Halv fyra var
väl kl ca. När sen Ante och Anna gått hem hann vi inte göra mycket förren Ante
kom ner igen och hämtade oss.

Blev middag uppe hos mamma. Peter första bil ikväll. Och då blev jag som vanligt
slö och vill inte göra mat ;) Efter middagen gick jag och Ante ut, Anna och Leo följde
också med och så började vi lasta ved på vagnen. Pappa var ute han med.

Lastade och så for vi ner och tömde den. For sen upp och fyllde den igen men
tömde den inte. För Ante tog bilen och skjutsade ner pappa på samhälle. Och när
han kom hem ige var det för mörkt.

Medans Ante då skjutade ner pappa så var jag kvar uppe hos mamma. Sen kom
Eva förbi. Tog snålskjuts av henne hem. Gjorde iordning Joel och la honom. Leo
ville inte lägga sig medans Eva var hos oss. Så han fick vara. Vi satt och drack te
och kikade på Top Model. När det var slut for hon hem och jag la Leo. Då var han nöjd.

Satte mig då här och så ringde jag Katarina. Satt sen och surra med henne om allt
mellan himmel och jord :) Peter kom hem så vi avslutade vårat samtal kl tio. Ska väl
nu ta sig en "superkur" och lägga sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0