13 oktober

Onsdag

Denna dag for vi ner hela familjen tillsammans. Peter gick in och lämnade Leo
hos dagmamma och sen for vi på sjukan och vägde Joel. Och när han var vägd
så for vi hem igen.

Ska kanske skriva att Peter har väldigt svårt att jobba för den som inte vet. I måndags
så gick taxin sönder. Slutade helt enkelt bara att fungera. Så den är just nu i Hoting
för att lagas. Men vi har fortfarande inte hört vad det är för fel på den. Får hoppas
den blir klar snart så han kan jobba med den.

Åter till dagen. Då vi kom hem så gjorde vi oss lunch och efter den la vi Joel.
Somnade som en liten stock :) Gick ut då han var lagd och hjälptes åt att tömma
kåpvagnen på ved som pappa hade klyvt. Sen for Peter ner med den. Hade blivit
utlånad. Jag gick in och tog det lugnt en stund medans Joel sov.

Peter och Leo kom sen hem efter halv fyra. Dom gjorde sig middag vid fem. Jag
åt bara någon smörgås för vid halv sju for jag och mamma till Rut på syjunta.
Men blev ingen vanlig syjunta för det var 80 årskalas vi for på :) Där blev vi bjudna
på kakor, tårta, smögråstårta och mer gott. For hem mätta och belåtna.

Väl hemma igen så satte jag mig här. Kolal runt på internet och så har man sen kika
på tv en stund. Ska väl ta och lägga sig snart :)


Dålig bilduppdatering jag vet. Men det kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0