18 oktober

Måndag

Vaknade upp halv nio. Skönt när killarna sover så länge. Tog det lugnt på morgonen.
Stressade inte. Gav Leo fika och Joel välling. Sen kom sotaren vid halv tio. Han kom
och så for han typ 10 minuter senare. Snabba bud. Då han varit här så for Peter.
Skulle till Göttisen och så skulle dom lägga ut fiskeodlingen.

När han sen kom tillbaka vid halv ett så åt vi lunch och klädde oss sen och for på
samhälle. Peter skulle ner och leta åt sin far. Vi andra följde med så killarna skulle
få sova i bilen. For så vi hittade Hasse. Var där han var en stund och sen och skulle
hjälpa en kille med en tungbärgare att hämta en buss. Eller Peter hjälpte honom
Så det skulle gå lite fortare för honom att komma iväg. Skulle ner till Ö-sund med
bussen. Gick bra. For sen hemåt.

Väl hemma tog jag mig en trep mot mitt sprängande huvud och la mig en stund. Peter
gav killarna mt. Sen åt jag lite innan jag gick upp till mamma för att vara på syjunta.
När jag sen kom hem igen monterade jag och Peter ner sängen och bar ner den i
källaren. Nu ska den målas.

När vi var klara med det gick vi och la oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0