19 oktober

Tisdag

Blev sovmorgon idag med. Till halv nio. Så himla skönt att sova. Vi fikade och hade
en väldigt lugn morgon. Runt elva for sen Peter ner på samhälle. Skulle göra nå
saker. Ante kom sen ner och höll koll på killarna medans jag slipade sängen. När
jag var klar gick han hem och jag fixade lunch till killarna. Gav dom före och sen
tog jag mig. När jag ätit blev det blöjbyten och sen i säng för båda två.

När dom var lagd så gick jag ner och startade en eld och bar in ved i pannrummet.
Gick sen upp och dammsög lite. La mig sen i soffan och tog det bara cool lugnt. 
Peter kom hem efter tre. Joel vaknade bara en stund efter han kom hem. Jag gick
upp och kollade Leo och då var han med vaken.

Gjorde oss middag kl fem. Efter middagen gick jag och Ante ner och målade första
varvet på sängen. Han ville vi skulle skynda oss att måla så vi kunde lägga killarna
och sen spela spel med honom :) Och så blev det. Jag blev less för en stund sedan
så satte mig här och skrev :) Ska väl nu ta och duscha innan man ska sova.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0