21 oktober

Torsdag

Tog det bara lugnt på morgonen som vanligt :) Vid halv tolv gick Peter ut och
skulle fixa ute i förrådet. Jag klädde på Leo så han också fick följa med ut.
Dom kom sen in vid halv ett. Gjorde lunch då åt oss alla och efter den en liten
lugn stund. La killarna sen och så gick vi ut en stund till. Jag var bara ute en
stund för Joel ville inte somna riktigt. Gick in och tog hand om honom istället.
Sen somnade han.

Peter kom in igen efter en stund. Sen tog vi det bara lugnt innan han skulle
fara ner på samhälle och där invänta pappa Hasse. Skulle byta av honom
och fara till Tärna med lastbil. Sen då han åkt väntade vi en stund innan
vi gjorde oss middag. Efter middagen badade jag Leo och Joel. Mamma hade
kommit förbi en sväng. Jag hade precis gjort iordning badet. Hon tog av Leo
tröjan och sa det räcker väl. Nej ta av han blöjan också annars hoppar han i
med den. Hon gjorde det och vände sig om mot mig. Då hörde vi en plums så
satt han i badet :) Så därför fick båda bada tillsammans :)


Var första gången dom badade tillsammans också :)

Efter badet kom Ante och Anna ner en stund. Ante skulle måla på sängen och
jag kollade ungarna. Dom gick sen hem igen kl åtta. Hade då lagt Joel. Jag
och Leo poppade oss popcorn och drack cola och myste en stund innan jag
la honom halv nio. Gick då och duschade och nu ska jag glo på tv innan jag
tänker lägga mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0