26 oktober

Tisdag

Vi steg upp runt åtta. Peter fixade killarna på morognen. Jag steg upp sen och fick i
mig lite te så det släppte i halsen. Sen vid tio for Peter ner på samhälle. Vid elva ca
ringde jag sjukan. Så less på vara sjuk nu. Fick en tid.

Sen kom Peter hem runt ett. Vi gav killarna mat och sen klädde vi oss och for ner
på samhälle. Jag for på sjukan och Peter fick mina presentkort som jag har på
Davidssons. Sa att han fick köpa vad han ville till mig. Väl inne på sjukan fick jag
komma till en trevlig kille. Han var ssk-student. Han kollade mig och det var inte
nog mycket fel på mig. Men fick lite medicin som skulle lindra mina hostproblem
i alla fall. Så kanske man får sova riktigt på natten.

Då Peter kom och hämtade for vi på ICA. Peter skulle få gå in och handla lite. Men
innan han gick in fick jag öppna en liten "present", det han hade köpt på Davidssons.
Det var ett halsband med Fjällsippan. Jättefint var det. Något som man inte skulle
ha tänkt på själv.

Sen när Peter hade handlat for vi som snällast upp till Leos dagmamma. Hämtade
ett papper och sen for vi hem. Väl hemma hade vi en lugn stund innan det var dax
för middag. Blev makaroner och korv.

Efter middagen ville Leo spela. Ringde Ante så Leo fick säga det. Sen kom Ante ner
och dom satt och spelade medans jag betalade räkningar. Peter la Joel och sen la han
Leo. När jag var klar spelade vi lite till. Ante gick sen hem vid elva ca. Så nu ska man
ta och duscha innan det får bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0