27 oktober

Onsdag

Vi fikade och klädde oss och for sen ner på samhälle lite innan tio. For först och lämnade
Leo hos dagmamma och sen direkt på sjukan. Jag hade en tid för cellprov och Joel skulle
på BOEL test. Peter tog Joel och gick med honom och jag gick dit jag skulle. När jag var
klar gick jag bort till Peter och Joel. Dom hade inte fått komma in så fick följa med in då
det blev dax :) Gjorde testet som Joel klarade galant och sen for vi och gjorde några
små ärenden innan vi for hem igen.

Väl hemma gjorde vi lunch till Joel och sen åt vi lite själva. Gav sen Joel välling vid halv
två och la honom. Peter for efter vi lagt Joel. For ner och skulle göra något och sen hämta
Leo. När han kom hem var Ante här. Ringde mamma och frågade om dom ville ha
middag. Hon jobbar kväll. och det ville hon :) Så fixade middag så den var klar till fem.

Efter vi ätit så for mamma och skulle jobba igen. Ante och Anna var kvar en stund till.
Dom gick hem vid halv åtta för då skulle vi lägga killarna. Sen då dom var lagd har Peter
varit ute och jag har suttit och surfat lite. Glodde sen på lite serier och nu ska jag bara
avsluta här så man kan gå och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0