5 oktober

Tisdag

Imorse steg vi upp vid sju. Peter och Leo fikade och jag satte mig och gav Joel mat.
Peter for sen lite efter åtta. Skulle åka till Umeå. Vi tog det lugnt en stund innan vi for
upp och hämtade Els-Margreth och sen ner på samhälle.

For först och lämnade Leo hos dagmamma och sen for jag och lämnade Els-Margreth
hos tandläkaren. Medans hon var där for jag och Joel på ica och handlade åt henne.
När vi var klara for vi till tandläkaren. När vi kom dit så var hon precis klar. For hem då.

Väl hemma bar jag in varorna åt henne och sen for jag upp till mamma. Lämnade Joel
där och for sen hem för att börja städa källaren. Åt lite lunch före bara :) När jag hade
städat klart så for jag upp till mamma och var där en stund innan jag for ner och hämtade
Leo. Ante följde med han också.

På vägen hem stannade vi på maries och handlade till middagen. Uppe hos mamma igen
så började jag fixa med maten. Mamma fixade tunnbrödkorgar och jag röran som skulle
vara i :) Efter middagen var jag kvar en stund innan jag for hem. Ante följde med och
kastade in oss ;)

Väl hemma då väntade vi på att peter skulle komma hem. Han kom hem vid halv åtta.
Då klädde vi om ungarna och la dom. Sen gick han ner och fixade en sak i källaren. Jag
gick ner och började måla då han och Ante for för att hämta ved.

När dom kom tillbaka kom Peter ner och hjälpte mig en stund. Vid tio kände vi att nu
får det vara bra för ikväll. Gick upp och varvade ner. Ska nu kasta sig in i duschen och
sen lägga sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0