6 oktober

Onsdag

Börjar med att skriva GRATTIS på födelsedagen till Lena ännu en gång :)

Dagen började sen med det vanliga. Fika, klä sig och sen klä killarna och fara.
For och lämnade Joel och for sen ner och inhandlade färg på Petterssons. Den
som inte vet får veta sen vad som ska målas :) For sen upp på taxi och sa
grattis till Lena. For sedan och ragga en stund tils Peter kom ner. For då och åt
lunch tillsammans på hotelle. Joel åt han med :) Potatis med sås.

Sen for jag hem. For upp till mamma och var där en stund. Sen hem och gav
Joel mat innan jag for ner igen. Blev en snabbvisit hemma alltså. Ner och in
på domus och kolla en sak. Ut därifrån och for på sjukan så Joel fick sprutor.
Sen for jag och hämtade Leo. Då var kl redan efter tre.

När Leo var hämtad for jag och väntade utanför domus. Peter gick in och handlade
det vi skulle ha. Eller det Leo behövde nämligen långfillingar :) Sen en sväng på
ica innan vi for hem. Väl hemma väntade vi inte lång stund innan Peter kom hem.
Gjorde oss middag och medans vi åt kom Ante ner med Anna. Han skulle på samhälle
en sväng. Så Anna var här.

Ungarna lekte sen tills Ante kom igen. Närmare kl åtta. Då dom åkt fixade vi killarna
i säng. Sen bakade jag en kaka och Peter gick ner och började måla. Gick sen ner och
hjälpte honom då kakan var klar. Och nu för en stund sedan var vi klara med målandet.
Fy vad slut jag blev i armarna. Nu blir det lite fika innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0