7 oktober

Torsdag

En vanlig morgon som innebär att vakna, klä sig, fika och sen ta på sig ytterkläderna och
fara ner på samhälle. Lämna Leo och sen stannade jag nere. Hade ingen lust eller ork att
fara hem igen. Gjorde lite ärenden och for sen ner på taxi och var där. Åt lunch med Peter
och efter den for vi ner på Sunes garage. Var där tills jag hämtade Leo.

När jag hade hämtat Leo for vi på Stenmans och fikade med Peter, farfar Hasse och
Sune. Efter fikat så for vi hemåt. Jag stannade bara som snällast i Laxbäcken och
hämtade lite ägg. Väl hemma väntade vi på Peter och gjorde sen middag.

Sen under kvällen la vi killarna och sen gick vi ner i källaren och höll på där. Städade och
målade lite mera. Börjar se slutet på detta städande. Då vi var klara var det bara att gå
till sängs för kl var mycket.


Skriver in ett GRATTIS till Katarina som fyller år också :)  Hoppas du fick en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0