8 oktober

Fredag

Var hemma till halv tolv ca. Fick sen lust att fara på samhälle även om jag inte skulle
göra det. For först då vi kom ner till morfar. Han står och säljer tunnbröd mitt emot
ica i helgen. Var där hos han tills Peter var klar med det han höll på med så vi kunde
åka och äta lunch.

Efter lunchen for jag till second hand och prima prylar en sväng. När jag var klar med
det for jag och var hos morfar tills han skulle packa ihop och åka hem. Peter kom dit han
med och hjälpte morfar. Sen for vi till dom och åt middag där. Sen hemåt.

Väl hemma blev det att lägga killarna och sen ner i källaren en stund och fixa där. Ante
kom ner han med. Blev lite gjort i källaren innan vi gick upp och spelade xbox. Slutade
spela vid halv elva. Jag tog huvudvärk medicin och gick sen och la mig. Mådde så himla
dåligt. Somnade som en stock direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0