9 oktober

Lördag

Hade en ganska så lugn morgon hemma i stugan. Innan vi for ner på samhälle så
duschade jag. For ner på samhälle då efter elva. Peter skulle hjälpa morfar upp
med marknadståndet. När det var klart gick jag upp och kollade in loppisen. Gick
ner igen och hämtade pengar efter en stund. Trodde inte jag skulle hitta något men
det gjorde jag :) Hittade tex en supersnygg kofta till Joel :) Leo har en också sen
tidigare fast svart/grå som säkert synts på bild. Och så hittade jag ett par vinterkängor
till mig själv.



När jag var klar så for vi hem igen. Gav killarna lunch och la sen dom. Kl var väl ca två
då. Leo somnade inte förren vid tre tiden. Peter for ner på samhälle igen vid halv fyra.
Skulle ner och hjälpa morfar locka ihop igen och så var det nå mer han gjorde. Tog det
lugnt hemma medans han var nere.

Då han kom hem igen gjorde vi oss middag. Tog det lugnt en stund efter den. Sen kom
Anna och Ante ner. Medans dom var här med Peter så gick jag upp och följde med mam
och pap till Marianne. Dom skulle dit och bada badtunna. Jag gick dit för att kik hur det
blev sen de blev klart. När jag kom hem la vi ungarna och sen gick Peter upp dit och
skulle bada han. Ante och Anna var kvar en liten stund till men gick sen hem efter åtta.

Då dom gått satte jag mig här och har bara haft det lugnt och skönt. Ska nu invänta Peter
och när han kom hem får det bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0